1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Greetings Guest!!

    In order to combat SPAM on the forums, all users are required to have a minimum of 2 posts before they can submit links in any post or thread.

    Dismiss Notice

(OT) A rl warning & rant ...

Discussion in 'UO Siege Perilous' started by QueenZen, May 27, 2012.

  1. QueenZen

    QueenZen Always Present
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Jul 28, 2000
    Messages:
    13,642
    Likes Received:
    173
    Call this a rl rant, earlier this morning I went outside, to hang my USA flag, for Memorial weekend.

    And lo and behold what did I see right off, when I went to hang my flag ?

    Every single solar yard light was STOLEN !

    I had about 10 of em dotting my flower bed and going around part of the sidewalk/driveway...and well today they are all GONE !

    They been there for nearly 2 yrs now, recharged em when needed to do so,
    or replaced them for the ones that died out...
    and NO ONE EVER STOLE the dang gum things from my front yard, before !

    Now I have to ask ya what sort of lamer yard deco thief is this ?

    TICKED ME OFF, the stupid things probably 'only cost' like 2-5- 10 dollars a pop
    at some Walmart, or bit higher, depending where ya get em and what styles etc.
    I mean GO BUY em if ya into them don't steal mine !!

    *watches her flag* flyin in the wind....now if some turkey tries to pifler my American flag
    Ima gonna greet em with my yankee southern hospitality and my shotgun !!!

    Sheesh ...of all the STUPID things to steal out of peoples yards !!
    Guess our lawn mower and 4x4 were just too heavy or big for em to steal out there.

    So if ya have your flowerbed or sidewalk illuminated by them lil solar lights all in a row
    or lil garden gnomes in ye front yard flower bed
    BE YE WATCHFUL of ye dorky yard deco in rl or... some turkey lamer
    may think ya put em all out there,
    just for them to steal !
    __________________
     
  2. Barok

    Barok Grand Inquisitor
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Aug 27, 2004
    Messages:
    4,894
    Likes Received:
    330
    Take a spin around the neighborhood and see if someone has hundreds of little solar panels on their roof :p
     
  3. QueenZen

    QueenZen Always Present
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Jul 28, 2000
    Messages:
    13,642
    Likes Received:
    173
    LOL I was just thinking of doing that, going for a walk around the neighborhood to see if someone has a yard full of mismatched lil solar lights, lighting their drive ways sidewalks, or in their yard
    perhaps, stolen from everyone else's yards.

    I duno we are just 4.5 miles south of the n/s runways of Memphis Internat'l airport,
    maybe someone in the subdivision next one over, under the fly over more so that we are
    maybe using em to illuminate their roof to keep fed x or delta from landin on their roof.


    But then again, in this area, last place ya should put those lil solar lights is on ye roof,
    cuz it is 24.7 jets flying over head some pilot may mistake em for the runway they are supposed to land on...won't catch me putting those ON MY ROOF, not in this area. lol


    I dunno ! :)
     
  4. FrejaSP

    FrejaSP Queen of The Outlaws
    Professional Stratics Veteran Stratics Legend Campaign Patron The DarkOutlaws, TDO

    Joined:
    Apr 12, 2001
    Messages:
    17,268
    Likes Received:
    3,218
    Did you forget to lock them down ?
    Go get them thieves :whip:
     
    QueenZen likes this.
  5. Barok

    Barok Grand Inquisitor
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Aug 27, 2004
    Messages:
    4,894
    Likes Received:
    330
    Did you recently customize your house? check yer movin crate :p
     
    QueenZen likes this.
  6. Kat

    Kat Crazed Zealot
    Stratics Veteran TnT/TnA

    Joined:
    May 12, 2008
    Messages:
    3,272
    Likes Received:
    425
    That thief must have been a legendary stealther to avoid being detected by QZ!
     
    QueenZen likes this.
  7. Tjalle

    Tjalle Grand Inquisitor
    Professional Stratics Veteran Campaign Supporter Gilfane

    Joined:
    May 12, 2008
    Messages:
    4,843
    Likes Received:
    1,299
    Yeah, surprised all the parrots didnĀ“t squak...
     
    QueenZen likes this.
  8. QueenZen

    QueenZen Always Present
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Jul 28, 2000
    Messages:
    13,642
    Likes Received:
    173
    Upon further investigation using my wonderous detective skills, after making a cell phone call... I have discovered the petty theft of all our solar yard lights, was an inside job.

    Ye see the MAN is up in Iowa fishin with his brother, figured I wouldst call him first before, calling and bothering the local police regarding some silly rash of yard gnome & yard lights thefts, in our hood.

    The MANZ says to me... 'MY BAD...I forgot to tell you...that right before I left for Iowa Sat morn,

    Friday night, I put em all, in my tool-shed to work on em, when I get back
    cuz some need a bit o' recharging to brighten em up again ! '

    The Woman says to him...ye lucky I didn't shoot someone over this mister,
    & thank you for NOT informing me !! :)

    The manz laughs and says, 'please do NOT shoot me, when I get back.
    I promise to bring us some fresh caught fish, and I will get all our solar lights
    all recharged up & back in our front yard when I get home.'

    I said unto the man, I will debate whether to shoot ye or not, :) cuz ya stressed me out leaving me uninformed, thinkin we had some weirdo neighborhood thief stealing dorky solar lights from our front yard/ flowerbed !

    He laughs sayz YES MAM I shall return home prepared to meet my maker, or better half ! lol

    MEN !!!! pftt !

    When he gets home he BETTER have lotsa fresh caught Iowa fish to slap in our freezer,
    and for the stress he causeth, he gonna buy me that $ 20.00 solar butterfly light
    I want now too,
    or after 40+ yrs of marriage, Ima gonna put HIM, in 'the moving crate'. :)
     
    Tjalle likes this.
  9. kelmo

    kelmo Old and in the way
    Professional Stratics Veteran Alumni Dread Lord

    Joined:
    May 12, 2008
    Messages:
    17,376
    Likes Received:
    4,690
  10. FrejaSP

    FrejaSP Queen of The Outlaws
    Professional Stratics Veteran Stratics Legend Campaign Patron The DarkOutlaws, TDO

    Joined:
    Apr 12, 2001
    Messages:
    17,268
    Likes Received:
    3,218
    I'm sure you have some tasks you had wanted him to do for long, now it's time to make him do them :whip::D
     
  11. QueenZen

    QueenZen Always Present
    Stratics Veteran Stratics Legend

    Joined:
    Jul 28, 2000
    Messages:
    13,642
    Likes Received:
    173
    LOL ima sure I will think of something yet !!
    Here I am home alone, while he is off fishin in Iowa, thinkin some thief gonna next come
    over and steal my USA flag flying in the front house hanging thingie, for Memorial Day.

    Ima about armed and ready to shoot someone if they come try to STEAL my USA flag too
    my lil dogs on alert, cuz they sensed my *post theft of solar yard lights* tension,

    He lucky I don't smack him when he gets here. haha
    He coulda clued ME in, on his moving them all to his tool shed !! :)

    Spent most of yesterday aside from watchin indi 500 and nascar briefly,
    I was watchin them silly DOOMSDAY preppers tv shows... as if I best be further armed and ready,
    if folks are stealin silly solar yard lights 'now',
    when doomsday hits they gonna try to steal my cans of corn, too. :)