1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Greetings Guest!!

    In order to combat SPAM on the forums, all users are required to have a minimum of 2 posts before they can submit links in any post or thread.

    Dismiss Notice

[PvP] DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

Discussion in 'UO Legends' started by jrede23, Aug 19, 2009.

  1. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    Are we the only guild that can raid a dsp or defend one without dragons? I understand why the X guild does it, cuz lets face it even with dragons me and two others killed about 8 with 2 dragons at dsp a week ago. Then they cried that we ruined there fun but that is another story! Seriously though doesnt neone actually wanna fight on this shard? I see baracoons being popped and dropped ASAP they don't even leave it up for a fight, 3 driz's outside in Yew and min or sl wont push unless they have there dismount dragon and 8-10. R u that afraid of losing points? I just don't get it, dont u want to get better? The reason im actually writin this post is that last night LD who i thought were decent raided us with a dragon. (then the tamer cried that we had to choke them to kill them lmao) So basically we are the only guild who can fight in dsp without a dragon. So leave ur noobish tram members at yew with there greater dragons. Then come and have some fun in dsp. who knows kids you might actually learn something about field fighting in UO without needing pets ooooo
     
  2. Vyal

    Vyal Guest

    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    I'm completly with whoever you are I will never use a greater dragon in pvp again for anything at all.

    So tired of some lame trammy tamer with no offense at all saying all kill get into llama form and run.

    so w/e
     
  3. Green Meanie

    Green Meanie Guest

    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    Vyal i hope ur telling the truth but i have money saying ill see mercys dragon at the gate sometime soon. I up your dsp without a dragon and raise you dsp solo ^_^


    I AM NIX
     
  4. Cash

    Cash Journeyman
    Stratics Veteran

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    101
    Likes Received:
    1
    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    is this coming from the guild who just had "blue bear" with a greater drag on the island alongside 6+ allies to fend off 2 people?
     
  5. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    oh im sorry there cash, did blue bear attack anyone? um that would be no, we checked yew and no one was there so we didnt expect to get raided by two noob dexing reds working with LD. As soon as that happened blue bear left and there was no dragon when we took it back from u noobs. It was funny though as soon as that LD dropped and we couldnt go in stat, those two reds up and vanished awwww :(. Like I said we dont need dragons to push or defend, we were just tired and wanted to kill it quick :p. Get ur facts straight champ.

    P.S. OUt of curiousity are u that one reallllyyyy lucky LD who prolly held a fireball up prayin for a kill shot? or are u the scared stealther or the other red i can't really make fun of cuz atleast he plays a real template, although he has no balls to join factions.
     
  6. Maplestone

    Maplestone Crazed Zealot
    Stratics Veteran

    Joined:
    Jul 26, 2008
    Messages:
    3,657
    Likes Received:
    9
    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    ( added [PvP] tag to title )
     
  7. Cash

    Cash Journeyman
    Stratics Veteran

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    101
    Likes Received:
    1
    Re: DSP W/O Drags! now thats an idea lmao

    actually yeah his dragon almost killed me 2 separate times....
    try to talk **** when u had 6+ ppl fielding the bridges to keep the 2 scared dexers off..... u even had a dismount tamer with 2 pets at that time lolz

    and since when does it take balls to join factions?
     
  8. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    first off i said the stealther was scared.. so since u took offense that must be u. Yes u are scared neone who plays a stealthing template is scared, cuz they smokebomb more than they kill! Second as soon as LD showed up, I told him to leave, and get his mage! And yes in my opinion only ppl that should be allowed in fel should be faction members. Of course u reds wouldnt have noob blues to kill. But without factions theres nothing to gain or lose. Fights would keep going with no end and no clear victor. When it is factions once everyone else is in stat, they can push all they want it doesnt work. But hey just my opinion, play how u like. But this may be the first shard ever that we've played on where we may just make tamers. NO one here can fight without them so we might as well push with tamers as well

    us without tamers is rediculous, us with them unstoppable!!! :p
     
  9. Bombastic Fail

    Bombastic Fail Certifiable
    Stratics Veteran

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    1,520
    Likes Received:
    121
    I dont even fight on Legends anymore; but bro you come from chessy. You know the bad [FOA] will depend on dragons & numbers as a crutch. :thumbsup:
     
  10. lady_pearl

    lady_pearl Guest


    lol yea no kidding. Done a harry yesterday, they raided with alot of dragons. I'm not sure how many raided but all I saw was GG's =-|
     
  11. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    lol i know man, we won the harry yesterday on chessy cuz we got the scrolls out but they pushed 7 of us with atleast 5 greater dragons and like 15 of them. We did put a few down but wither stacks dont work with that many dragons biting ur ass :p haha. Yea pvp went way down hill when greater dragons and dread mares were introduced. NOw its just player verse ****ty player's monster.
     
  12. Bombastic Fail

    Bombastic Fail Certifiable
    Stratics Veteran

    Joined:
    Aug 1, 2008
    Messages:
    1,520
    Likes Received:
    121
    my guys are playing on ches/ls/gl/cats now. we go from server to server to fight; and if anyone uses GD's we jus swap servers :p
     
  13. bobmac

    bobmac Journeyman
    Stratics Veteran

    Joined:
    Jan 16, 2009
    Messages:
    176
    Likes Received:
    0
    so 2 took it from 6? and the tamer didnt attack anyone? please explain cause that is what I took from inbetween the leetspeak........:drama:
     
  14. Omnius

    Omnius Crazed Zealot
    Stratics Veteran

    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    3,209
    Likes Received:
    9
    beats me. All I know is. ^X^ won't even do despise during prime time hours anymore. Their "morning crew" talks endless trash about their evening player base. I've never seen a guild talk more trash about its own members.

    Several ^X^ guys lost a morning raid to 2 cow members. after which we finished their coon and laughed about how we'd not seen ^X^ do despise since before the summer. Those ^X^ members responded by saying they hate all their house hiding horrible evening players because they play like BNAF and hide inside houses.

    Pac man and I couldn't stop laughing. Here was an ^X^ guy just owned by us and his only response was that 80% of ^X^ and its ally BNA are all horrible.
     
  15. RL'S pker

    RL'S pker Sage
    Stratics Veteran

    Joined:
    May 24, 2008
    Messages:
    715
    Likes Received:
    19
    I like the BNA Bros TBH. Jawbone, and scribb are the ****.

    Back when !O! played some **** went down. But, basically we started to log on in the mornings, and crash ^X^ spawns. We also were harassing them at the graveyards(Halloween event).

    Certain ^X^ members had gotten so desperate for !O! to leave them a lone they begged a few of our members one day to stop. We gave them one option. DJ, and myself told a member of ^X^ the only way we would stop crashing their morning spawns/graveyards was if they dropped their alliance with BNA.

    two days latter ^X^ and BNA were no longer allied,lol.

    Obviously they are all back together now, but it just goes to show how unloyal, and greedy ^X^ members truly are.
     
  16. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    NO, there was 2 driz's and one non pvp tamer. one LD and two reds killed me and i told the others to leave. I came back in stat with three others and no tamer, put down the LD and the two reds left.
     
  17. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    However it is quite funny that VYAL is the only opposing faction member to agree with this post. I guess u leet SL, MIN, and TB members all need ur dragons in despise to win :(! U must all specialize in that all kill macro, supreme leetness :p
     
  18. bobmac

    bobmac Journeyman
    Stratics Veteran

    Joined:
    Jan 16, 2009
    Messages:
    176
    Likes Received:
    0
    howd did u go in stat if they werent faction?
     
  19. Omnius

    Omnius Crazed Zealot
    Stratics Veteran

    Joined:
    May 27, 2008
    Messages:
    3,209
    Likes Received:
    9
    Despise with no dragons. 5comv5L*D each side had 1 dread mare.

    A clean win for com. we only lost a horse.
     
  20. jrede23

    jrede23 Slightly Crazed
    Stratics Veteran

    Joined:
    Mar 29, 2009
    Messages:
    1,257
    Likes Received:
    111
    ok i dont know what ur not understanding but here we go again. Two driz's and one blue (driz's are COM). TWo reds and one LD, LD is TB. ahh thats how i would have went in stat. not gonna complain he only casted one spell (fireball) and got the kill shot, lucky ******* lol.. But that is what happened