1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Greetings Guest!!

    In order to combat SPAM on the forums, all users are required to have a minimum of 2 posts before they can submit links in any post or thread.

    Dismiss Notice

PvP Poll

Discussion in 'UO Baja' started by Scarlet Thief, Feb 26, 2001.

  1. Here is a poll inspired by Beer Ninja:



    <center>
    <font color=red>The Scarlet Thief
    [​IMG]
    </center>
     
  2. Orvago

    Orvago Stratics' Finest
    Stratics Veteran Alumni

    Joined:
    Feb 26, 2004
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    11
  3. sherkborg

    sherkborg Guest

    I'll give 10k to anyone who can guess where the Pictrure of Terra dying from saying An Nox to his horse took place.

    No telling on this post, PM me the answers, lol
     
  4. Orvago

    Orvago Stratics' Finest
    Stratics Veteran Alumni

    Joined:
    Feb 26, 2004
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    11
    <font color=green>*chuckles madley*

    *falls off chair*

    roflmao

    Do i get to guess? *chuckles*

    I'll give yall a hint thou, it was taken by The Sherkster!
    I about died when i seen the origional pic *laughs histarically*
    I changed my sig before i read this but hehe im gonna keep it
    uploaded cause, personally its histaricaly
    *bows*</font color=green>

    <center>[​IMG]
    Need a Home? Visit Terraseer's Real-Estate
    The Circle of Nine Stars - CNS
    </center>
     
  5. sherkborg

    sherkborg Guest

    Nope, terra yas not allowed to guess.

    So far ive lost 20k out of a possible 30k
     
  6. RoV Trinity

    RoV Trinity Guest

    it was taken at Caramon's tower at his PvP event if anyone cares.... Now eevryone PM sherk and get their 10k!

    <center>[​IMG]
    "Speak softly and carry a BIG stick or maybe a Corp Por"
     
  7. I did, a long time ago. Now we just need to get his UOAM server thingy working so's I can track him down and collect. /shared/forum_images/beige/icons/biggrin.gif

    [​IMG]
     
  8. Orvago

    Orvago Stratics' Finest
    Stratics Veteran Alumni

    Joined:
    Feb 26, 2004
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    11
    lmao lmao lmao, aye he was just talking to me about his server, problem is hes running windows me :( once i had win me before, ran my own uox3 server, worked finr for a few days then bam nothing would work right...so i reverted back to win 98 SE and nothing ha sever went wrong, but i did quit messing with uox3 server, got it all saved on a cd somewhere incase i ever get bored majorly again like i did when i starte dit up lmao lmao. I tellya thou, there rae some good uox3 servers out there but in my personal opinion they cannot Touch OSI even with all tehir problems...

    <center>[​IMG]
    Need a Home? Visit Terraseer's Real-Estate
    The Circle of Nine Stars - CNS
    </center>
     
  9. sherkborg

    sherkborg Guest

    YES! Everyone track me down, find me and you get 10k! (peopel who guessed right)O