1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Greetings Guest!!

    In order to combat SPAM on the forums, all users are required to have a minimum of 2 posts before they can submit links in any post or thread.

    Dismiss Notice
  3. Greetings Guest, Having Login Issues? Check this thread!
    Dismiss Notice
  4. Hail Guest!,
    Please take a moment to read this post reminding you all of the importance of Account Security.
    Dismiss Notice
  5. Author Wes Locher has teamed up with Stratics for a giveaway of his new book Braving Britannia. This book explores the history and impact of Ultima Online and includes interviews from current and past dev team members as well as many UO and Stratics community members. Click here for more details!
    Dismiss Notice

Bloody Stubs

Discussion in 'EA Land/The Sims Online Stratics Forums' started by dinaj, Apr 18, 2008.

  1. dinaj

    dinaj Guest

    Is there any life insurance out there I could purchase, I would love to fake my avatar death and collect ... I'mmmmmmmmmmmm soooooooooo tired of typing ... [​IMG] ... LOL
     
  2. Guest

    Guest Guest

    <blockquote><hr>

    Is there any life insurance out there I could purchase, I would love to fake my avatar death and collect ... I'mmmmmmmmmmmm soooooooooo tired of typing ... [​IMG] ... LOL

    [/ QUOTE ]

    But [​IMG] you'd go to avatar prison if you did that! Surely in the EAL world it'd be just as illegal to fake your avatar death as it is to fake your death RL. Don't do it! Think of your avatar family.....feeding yourself and all of them should be worth keeping yourself out of jail....[​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
     
  3. Guest

    Guest Guest

    Oh there is no need to fake your death, I will gladly kill you as many times as I can in the factory.
     
  4. dinaj

    dinaj Guest

    lmao in a different incarnation Polly already did that and avatar family can ummmm fend for themselves lol.
     
  5. <blockquote><hr>

    Oh there is no need to fake your death, I will gladly kill you as many times as I can in the factory.

    [/ QUOTE ]


    ROFL What a sweetheart [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    can I watch? jk hahaha
     
  6. Guest

    Guest Guest

    <blockquote><hr>

    Oh there is no need to fake your death, I will gladly kill you as many times as I can in the factory.

    [/ QUOTE ]

    I just had the best fun in the factory today.... [​IMG]

    I was introduced to 'chaos-botting' [​IMG] (ty guys!) My next shift was hilarious aswell! And I wasn't even wearing protective shoes... haha....
     
  7. jwilso3340

    jwilso3340 Guest

    <blockquote><hr>

    <blockquote><hr>

    Oh there is no need to fake your death, I will gladly kill you as many times as I can in the factory.

    [/ QUOTE ]

    I just had the best fun in the factory today.... [​IMG]

    I was introduced to 'chaos-botting' [​IMG] (ty guys!) My next shift was hilarious aswell! And I wasn't even wearing protective shoes... haha....

    [/ QUOTE ]

    I have to ask. What is chaos-botting?
     
  8. Guest

    Guest Guest

    It has to be experienced... [​IMG] get a job at the factory and I'll show you... lol
     
  9. Dance with a bear at work, that should do the trick [​IMG]
     
  10. Guest

    Guest Guest

    Give me a call anytime, I'm the Chaos Botting Leader. [​IMG]
     
  11. Guest

    Guest Guest

    Which lvl are you at? I would love to watch!!